Tijdens de cursus Commerciële Binnendienst staat het contact met de klant en de samenwerking intern centraal. Ook leer je effectief en efficiënt met je tijd en activiteit om te gaan. Er is ruime aandacht voor jouw specifieke werksituatie met als doel om deze op veel fronten te verbeteren.

Inhoud cursus

  • Waar bestaat de functie commerciële binnendienst uit en wat wordt er van je verwacht?
  • Inzicht creëren in je eigen klantencontact en hoe kun je de verwachting van jouw klant overtreffen?
  • Toepassen van effectief communiceren en beïnvloeden in de dagelijkse praktijk.
  • Hoe ben je doeltreffend en efficiënt telefonisch klantencontact?
  • Hoe verkoop je succesvol?
  • Hoe ga je om met weerstand, tegenwerpingen en klachten?
  • Hoe maak je een verbeterplan? Maak er één voor jouw bedrijf/afdeling aan het einde van deze cursus.
  • Persoonlijke effectiviteit en timemanagement.

Zie jij jezelf op de Commerciele Binnendienst werken? Of ben jij ambitieus en wil jij nog beter worden? Dan is deze cursus zeker iets voor jou!