De cursus klantgericht telefoneren iets voor jou? Je bent dagelijks aan het telefoneren met klanten. De telefoon is het visitekaartje van jouw bedrijf. Hoe de telefoon wordt behandeld zegt veel over jouw bedrijf. Je wilt klantvriendelijk zijn, professioneel overkomen en een warme band met je klanten opbouwen. Wij vertellen je er alles over tijdens de cursus klantgericht telefoneren.

Doel van de cursus klantgericht telefoneren
De cursus klantgericht telefoneren is gericht op het aanleren van de juiste vaardigheden voor het voeren van een goed telefoongesprek die bij jou en jouw bedrijf of instelling past.

Inhoud van de cursus klantgericht telefoneren

Theorie:

  • Inleiding in de communicatie
  • Klanten helpen is een mindset
  • De eerste indruk is de beste
  • Gespreksopbouw
  • Etiquette en huisstijl
  • Houding, woordkeuze en stemgebruik aan de telefoon
  • Het voeren van efficiënte en effectieve gesprekken
  • Koopsignalen en omgaan met argumenten
  • Omgaan met lastige gesprekken
  • Slechtnieuwsgesprekken en nee zeggen
  • Afsluittechnieken
  • Het telefoongesprek professioneel afsluiten
Overige cursusinformatie
  • Studieduur: 1 dag
  • Opleidingsniveau: toegankelijk voor iedereen, geen vooropleiding nodig
  • Doelgroep: iedereen die graag meer wil weten over klantgericht telefoneren

Meer weten over de cursus klantgericht telefoneren?
Door efficiënt en doelmatig te telefoneren met een professionele houding krijg je meer dan tevreden klanten. Klantgericht telefoneren is zeker een toegevoegde waarde! Liever eerst wat meer informatie ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op. Onze adviseurs beantwoorden graag al jouw vragen over de cursus klantgericht telefoneren.