Een klacht is een kans en vaak een verschil in verwachting en realiteit, dat leren we je tijdens de cursus omgaan met klachten en emoties. Als je een klacht goed oplost dan heb je een klant voor het leven. Meld je nu aan voor deze cursus via JobTrans!

Doel van de cursus omgaan met klachten en emoties
Tijdens de cursus omgaan met klachten en emoties leer je hoe je het beste om kunt gaan met boze en/of ontevreden klanten maar tegelijkertijd toch professioneel blijft. Ook krijg je meer inzichten in hoe je om kunt gaan met verschillende emoties en hoe je deze kunt herkennen.

Inhoud van de cursus omgaan met klachten en emoties (leerdoelen)

Theorie:

  • Een klacht is een kans
  • Verschil in verwachting en realiteit
  • Bewustzijn van wederzijdse beleving en emoties
  • Empathie en inleven
  • In stappen met klachten en emoties omgaan
  • Oefenen met concreet ervaren klachten
  • Van klanten fans en ambassadeurs maken
  • Plan van aanpak maken om oude klanten te bellen

Neem tijdens de cursus een recente klacht mee met daarbij jouw oplossing. Zodat het een interactieve training wordt waarbij je elkaar feedback kan geven.

Overige opleidingsinformatie

  • Studieduur: 1 dag
  • Opleidingsniveau: toegankelijk voor iedereen, geen vooropleiding nodig
  • Doelgroep: iedereen die graag meer wil weten over omgaan met klachten en emoties

Meer weten over de cursus omgaan met klachten en emoties?
Wil jij gestructureerd en zelfverzekerder met klachten en emoties omgaan? Door op de juiste manier met klachten om te gaan zal de klanttevredenheid omhoog gaan en kunnen klanten ambassadeurs worden. Liever eerst wat meer informatie ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op. Onze adviseurs beantwoorden graag al jouw vragen over de cursus omgaan met klachten en emoties.