Doel opleiding:

Chauffeurs zijn het visitekaartje van de onderneming. In deze enerverende cursus worden de chauffeurs getraind om als ambassadeur van uw onderneming op te treden. Hoe presenteert de chauffeur zich tegenover de klant? Wat is een representatief voorkomen en hoe kan de chauffeur dit vertalen naar zijn of haar eigen werk? Tevens is er aandacht voor omgang met agressie en weerstand in de praktijk. Aan het eind van deze training is de chauffeur in staat om uw bedrijf professioneel te presenteren en is uw bedrijf een aantal capabele ambassadeurs rijker.

Inhoud opleiding:

Theorie:

  • Communicatie als onderdeel van dienstverlening
  • Klanthouding, omgang met de klant
  • Eerste indruk is de beste
  • Klanten helpen is een mindset
  • Omgang met agressie en weerstand
  • Vaardigheden om agressie tegen te gaan
  • Social media protocol

Praktijk:

  • Klantvriendelijk communiceren
  • Feedback geven en ontvangen
  • Conflict en stresshantering
  • Omgaan met agressie